merhaba arkadaslar 38+3 üz iki gündür ayaktayken belime iğne batıyor yürümekte cok zorluk cekiyorum ve bazen belim çatlıyor derecesinde agrı giriyor ayakta duramayacak kadar güc kaybım oluyor. bunlar doğumun habercisimi bilgisi olan varmı? arada karnıma ve kasıklarıma da agrı giriyor ama şiddetli değil.