Kaderyerrr Kızlar polikistik over sendromu olup da hamile kalanlar var mı aranızda işlem görmeden. ? VARSA DOKTORUNUZ KİST İÇİN ÖZEL BİŞE DEDİ Mİ DÜŞÜK RİSKİ OLUR VS.
Esenburhan123 Kaderyerrr cok kilolu değildim ama göbek çevremde toplanma vardı kiloda 4 kilo verim aralıklı oruç diyeti yaptım o ay kaldım yoksa aşılama olacaktım
Almla Kaderyerrr canm merhaba pkoslıyım kimyasal gebelik yaşadm kanda ve teste çıktı kese oluşmadan kanama başladı 1 Mart da
citlenbigim2212 Kaderyerrr valla ben kasımda kadın doğum doktoruna gittim ve bana polikistik over sendromu olduğumu çocuğumun doğal yollarla olmasının imkansız olduğunu çocuk istediğim zaman bana aşılama yapılması gerektiğini söyledi fakat şuan 7+4 haftalık hamileyim kafanıza çok takmayın atrıca aşırı derecede adetim düzensizdir benim ona rağmen RABBİM nasip etti çok şükür kucağımıza almak da nasip olur İnşAllah
34_21_23 Pko kistleriyle gebeliğin riske girmesinin uzaktan yakından hiç bir ilişkisi yok. Pko kistleri yumurtalıklarda olan birşey hatta yumurtalar kistleşiyor zaten. Çok şükür düzensiz adet görmeme rağmen destek almadan hamile kaldım
Kaderyerrr 34_21_23 bende kaldım da kafamda soru işareti oluştu acaba düşüşe falan neden olur mu diye :) teşekkürler
Kaderyerrr Esenburhan123 bende hiç kilo yok 45 50 kiloyum ama bende de adet düzensizliği ve ağrısı yapıyordu inşallah doğumdan sonra geçer :)