Rumeysa-44 Canım ben ilk hamileliğimde aldığım 32 kiloyu sadece hamur işini ve tatlıyı keserek+ günde 20dk kardiyo yaparak verdim. Doğumumdan tam bir ay sonra başladım(hem yeni düzenime alışmak, hem bebeğimin düzenine alışmak için) Üstüne bir de bebeğimi emzirince 6-7 ayda 50kiloyu gördüm tekrardan 🤗 En önemlisi kesinlikle kendini şartlama ve vücudunu dinle, moralini yüksek tut. Hafif sporlar bile ruhen daha iyi hissettiriyor insana 🤗