Erceyl Resim yukemeyi denedim ama umarım olmuştur ;))) Rahat bol ve yumasak kumaş arasanız tavsiye ederim ben kumaşına bayıldım özellikle yaz hamile anneleri rahat eder ben bu tarz ürünü o zamanda kullandım tüm yaz çıkarmadım üstümden ;))))
Erceyl Senayyalcin sağol canım tam yazlık efil efil çok beğendim arayan anneler varsa bu tarz fikir olsun bol kumasi yumuşak cunki yakmayan cinsten
Erceyl 2bebis1anne canım lohusam dan alım tam boy değil 163 boyum dizden bir karış aşağıda oldu bana https://www.lohusam.com/turen-3326-mavi-cizgili-lohusa-gecelik
baby_mama Çok güzelmiş ya tam yazlık ama gecelik diyor dışarıda giyilmez mi, gerçekte gecelik gibi mi gözüküyor? :( aslında hiç gecelik gibi değil anlamadım
Erceyl baby_mama yok canım bende evde giyerim diye almıştım ama elbise bu direk ;))) gecelik değil ya
baby_mama Erceyl ben de kafamda öyle kurdum zaten yaz sıcağı hamilelikte altına sandalet giy çık mis gibi 😁