Sssevgiii Bsraa22 hastanenin ücretini bilmiyorum malesef benim doktorumun kendi kliniği var ona 4 bin TL ödedik hastaneye extradan epidural ücreti ödedim sadece o da 600 TL
Busramom54 Sssevgiii çok teşekkür ederim böyle iyi yorumlar duydukca içim rahatlıyor🙏🥰 sağlıkla büyütün inşallah
bidiben Leylademir çok iyi biri gerçekten geçen bahsettim forumdaki hastalarınızla konuşuyoruz diye teşkilat gibisiniz diyor 😂😂
Elifnur54 Kbrrrra bende 27+3 haftalık hamileyim medara gitmeyi düşünüyorum doktora eş genellikle almıyorlar medar aliyomu acaba memnun musunuz doktordan 😊
AycanReis Nurgul54 bende turgay şenene gittim cok memnunum şimdi devlete sıra buldum bülent şener ona gideceğim zaten sevdiğim bi doktor tavsiye ederim 🙂 ilk gebeliğimde hep bülente gitmiştim sıra bulamadıgım için özele gidiyordum
BilgEbrar Burcuseyy en son ne zaman gittiniz Aslıhan dericioğluna hastaneden ayrılmış Çiünkü geçen aradığımda randevu için öyle söylediler bende sami kemiğe gittim gayette memnun kaldım
Burcuseyy BilgEbrar 3 hafta önce gittik ama Aslıhan hanım eşinin görevi sebebiyle 2 hafta yoktu bu hafta olması gerek bende yarın bir arayayım.
Burcuseyy BilgEbrar tatlım doğruymuş Aslıhan hanım ayrılmış 2 hafta sonra geleceğini söyleyip ayrıldığını belirtmiş. Bende 30. Haftamdayim çok stres oldum kime gitsem falan diye
Leyla54 Nurgul54 ben gelin geldim buraya halen buraları bilmiyorm, eşim bilge hastanesine randevu almıştı oraya gidiyorm sevgi damar doktorum memnunum ilgili güler yüzlü bir doktor