Kızlar merhaba bugun sabaha kadar suyum geldi yani saat başı kalktim tuvalete ve her gittiğimde koyduğum peçete ıslakti farkına vardım hepsinde tuvalete gittim aniden bi akıntı soluyor hafif sancılarımda var normalde hissetmediğim halde sancılarımda yüksek çıkıyordu erken doğum riskim vardı bu sefer hissediyorum ama pembesim gibi bi akıntı sanki yada peçetede öyle gözüküyor ne yapmam lazım başına gelen oldu mu