Seldamm Merhabalar araniza yeni katildimm 😊 2. Gebeligm cok bas agrim ve halsizligm.var ne yapmam gerekir bilemuyorum yasayip atlatan annislerden fikir istyorumm ❤❤❤
Ozgulsavci Benimde 2.hamileliğim, haftanın 3günü migrenle geçiyor, 18+6 dayım. İlk kızımda da çok yaşamıştım ama çözüm bulamadım. Nane yağı biraz rahatlatıyor ama çare değil malesef