Esraytmv28 Arkadaşlar şu sancı, su , nişan olayını anlayamıyorum. Hangi sırayla oluyor ilk doğumda ne kadar aralıklarla oluyor?
Bsraozturk Esraytmv28 Herkes farklı yaşar canım bunları benim ilk doğumumda ilk suyum geldi nişan filan görmedim sancımda olmadı mesela sadece su geldiği için yatışım oldu ve mecburen suni sancıyla doğumu başlattılar şimdi ikinciye hamileyim artık son günlerim ve ara ara sancılarım oluyor nstde de çıkıyor bu daha farklı olucak muhtemelen
elaveipek Herkeste farklı benim ilk önce nişanım gelmişti bir kaç saat sonra sancılar gelmeye başladı