Umutduru hacertatligoz Ben adetimden 1 gun once yaptim negatifti sonra 2 gun gecikince yaptim silik çizgiyi gördum bugun de kan verdim hayitlisı inşallah hamileyimdir
kubrakokcan hacertatligoz 3 gün kala yaptım , silik çizgi vardı. Görünmeyecek kadar silikti. Aynı gün kan verdim betahcg 54 çıktı ☺️
[silindi] Ben dün yaptım silik çıktı üç gün vardı adetime dün bugün yaptım daha koyu çıktı oğlumda da kanda dört gün önce öğrenmiştim. Sabah kan verdim sonuç bekliyorum.🤗
Elcnbykckr [silindi] bende baya erken öğrendim suan doktor kan değerin daha kücük keseyi göremem dedi
Tgbanne hacertatligoz adete 2 gün kala koskocaman negatifti , herkes olsa çıkardı filan demişti , erken gebelik testi yaptığım halde kocaman negatifi görmüştüm . Sonra içimden bir daha yapmak geldi ADETE 1 GÜN KALA ERKEN GEBELİK TESTİ İLE POZİTİF OLMUŞTU
[silindi] Cemilegoker teşekkür ederim canım ALLAH Bekleyen isteyen herkese nasip etsin tez zamanda.❤️