bademsekeri42 Kızlar bebeğime hoşgeldin tarzında hediyelik magnet yaptırmak istiyorum. Şu zamanda gelen giden olmaz ama yine de hevesliyim . Siz nasıl yaptırdınız bide üstüne ne yazdırdınız paylaşımlarınız hepimize fikir olsun ☺️
Umay1m bademsekeri42 bu sayfadan bınları yaptırdım bende biraz bulanık çıkmış fotoda ama çok güzel geldiler bayıldım 🎈 https://ibb.co/2vGJWrt https://ibb.co/NCkcg9j https://ibb.co/qppZP0g
xserifebl bademsekeri42 ben oda kokusu yaptırdım canım. İnstagramda hayalevent diye bi sayfadan. 🥰 https://imgyukle.com/i/OaZYro https://imgyukle.com/i/OaZIbj
ErselBeyza https://resimyukle.io/r/2Dwt1LU1Vv content_copy Ben bunları yaptırdım minik beye🌿 Çiçek Sepetinden 50 Tanesi 200 Tl
Minnosannem12 Deletedmom_5 intden yaptırmadım Tokatlıyım ben burda yapan yer vardı ona yaptırdım modelini int buldum yaptılar kargo yapıyorlar mı bilmiyorum