Mrymkdr sürekli değilde zorda kaldığın zamanlar kullanmalısın bağırsak tembelliği yapıyor. Bir iki kullanımdan da bişi olmaz korkma. Ben doğumdan sonra bağırsaklarımı yıkatmayı düşünüyorum bi komşum yaptırdı kadın hem kilo verdi hem bazı sağlık sorunlarından kurtuldu. Çok kötü bişi değil lavman :)