Dareyn bu doktorların her dediği farklı ben anlam veremiyorum gerçekten sisin ki ne güzle normal demiş. Benim 32 hafta da 1930 du. Az kilosu çok ye dedi. Psikolojim bozuldu sürekli ye diyor ister istemez üzüldüm öyle deyince. Eşim de ye ye sürekli böyleyiz evin içinde. Bende insanım bir yere kadar yiyebiliyorum yiyecek görmek istemiyorum sanki artık. 😐😐 ama benim erken doğum riski olduğu içni erken doğarsa diye kilolu olması avantaj bizim için dedi doktorum birde o detay var tabii