Kizlar 15 haftalik gebeyim bilmeden 2 3 tane yesil sarimsak yedim ama bana bunun zarari olacagini soylemediler yiyebilirsiniz dediler bende internete bakarim yiyip icerken ama buna bakmayi unuttum ilk gebeligim tecrubem de yok bir zarari olurmu sizce 😥