Aysenaz yaa 😞
Ben Doğum sonrası yukarı yatışım yapıldığında doktorların hemşirelerin ilgisinden çok memnun kaldım yalan Yok. Ama odalar 5 kişilik enfeksiyon riski yüksek. Benim kabusum doğumhaneydi. Gerçekten dedikleri gibi doktorlar herkesi azarlıyor. Bacağıma vurdu bi tanesi nefesini duvara üfle diyerek, sanki ben aptalım düzgün söylese anlamycam.. normalde olsa paralarım ama o an birşey yapamıyorsun ve psikolojin alt üst oluyor. Hele Doğum yaptıktan sonra dikiş atma olayı efsaneydi. Hatırlamak bile istemiyorum Allah birdaha düşürmesin beni oraya 🙏