Efegultek Hayırlı olsun canım darısı bizlere inşallah. Normal doğum mu yaptın? Bende yenimahalleye kontrole gidiyorum ama ilk gebeliğim olduğu için doktorum doğum hastanesinde yapsan iyi olur, riske atma ilk gebeliğin acil bi durumda hemen müdahale etme imkanı olur gibisinden konuştu Yeni doğan ünitesi küvezı felan var mı artık çalışmalar yapılıyor deniyordu bilgin var mı canım?