Ebruylmz ilk gebeliğimde kontrollerime Gölbaşı hasvak devlete gittim doktorumdan çok memnundum. Doğuma girmediği için Zübeyde hanıma gittim. Doğumhane maceram resmen faciaydı. Sancı odalarının iç içe üç dört kişilik olması bağıran çağıran azarlayan doktorlar, dikişim atılırken beni o sandalyede bırakıp başka Doğuma gidip sonra gelip dikiş atmaya devam etmeleri.. kanama durmadan atılan dikiş sonrası vajinada ödem ve şişlik. Dolayısıyla bir hafta hareket dahi edememe... neler neler canım. Ama yukarı yatışım yapıldıktan sonra bütün doktorlar hemşireler hatta hasta bakıcılar çok ilgililer. Hepsi bu :) şimdi ikinci, yine hasvakta bütün kontrollerim o doktorumdan vazgeçemem :)) ama doğumu ufuk üni de yapacağım orda görüştüğüm doktorum da çok ilgili