Faddi54 anestol diye krem var gebelerin kullanmasinda sakınca yok. Anostol krem ağrı kesicidir çok iyi işe yarıyor. Benim hemoroid problemim öyle geçti. Bir peceteye sık ve makat bolgene sür elinle sürme enfeksiyon olmasın. Ve bol bol su iç dışarı da mı içeride mi hemoroid bilmediğimiz için en azından bu kremle rahatlarsin