Morvy Gizemooo gebelerde normal değer 2,5 gebe olmayanlarda da 4. Benimde aynı 4,2 çıkmıştı sonucu kadın doktorum gördü ve 50 mg euthyrox yazdı sakın endişelenme 1 ay sürmüyor düşüyor değer ama her ay tsh değerine baktır ve doktoruna bildir değerini☺️
serenty_123 Gizemooo benimde 3.17 çıktı ilaç verdiler dahiliye ye de gittim 25 mg lik ilaç başladık bir hafta içinde 2.79 a düştü kadın doğumcum ilacı yarim iç ayda 1 kan verip kontrol edelim dedi 2 inci trimesterda korkma çok yüksek bi değer değil dedi