Kızlar bizim ailede genetik galiba annem ve tarafında astım var .Bende de var . Ventolin fısfıs ve bir hap kullanıyordum ama hapı baya zaman oldu keseli .. bu aylarda başlıyor sıkışmalarım birde dışarı çıkınca maske takarken de hiç nefes alamayacak kıvama geliyorum mecbur indiriyorum maskeyi .Konuşurken bile bazen nefesim yetmiyor sanki kesiliyorum .. Bidahaki kontrolde doktoruma bildireceğim ilaç düzenlemesi yapar galiba . Siz neler kullanıyorsunuz ve çok sık sıkışıyor musunuz ?