Purpura26 5034hilal Doğukan bu ara Alparslanı okadar çok duyuyorum ki sağlık ocağında ki hemşire alparslan mı koycaksınız sizde yoksa dedi hayır dedim oğlu olanlar hep Alparslan koyuyorlar bu sene dedi 😃
Senmerve 5034hilal llah nasip ederse oğlum olursa alp arslan kızım olırsa fatıma zehra koyucam ilk oğlumda ömer asaf
01-adana Doğukan kesınlıkle bu yıl doğanlar galiba Alparslan göktuğ asaf o kadar fazla aynı ısmı koyan varkı
Krizantem_ Doğukan diyorum. Yada Batıkan a ne dersiniz 🙈 Forum da çok gördüm Alparslan koyan. Hatta eşime de arkadaşı demiş Alparslan koy diye eşim söyledi hiç benlik bir isim değil bebeğe çocuğa yakistiramiyorum.