marysmom Kızlar dün gece ağrıyla acilen doktora gittim. Doktor sağ böbreğimde genişleme var , yapabilecek birşey yok parol ya da buscopan kullan ' dedi . Ama ağrısı çok kötüsü siz neler yaptınız ağrılarınızın hafiflemesi için ?🙁
Gizem97 marysmom bende yaşıyorum idrarırını sakın tutma az geldiğini hissetsen bile lavaboya git eğer tutarsan ağrın artar ve sağ tarafına yatma canım elinden geldiğince sola yat
Gizzem marysmom bol su içiyorum, sağ tarafa yatmıyorum. Çok ağrım olduğu zaman duşa girip aşırı sıcak olmayan su ile duş alıyorum. Bu şekilde idare etmeye çalışıyorum ben . Çok geçmiş olsun .
Nnuurrr marysmom bende de var aynı sorun ama ben ilaç kullanmıyorum maalesef ağrısını çekiyorum zor oluyo 😔
marysmom Gizem97 ya ağrılarım vardı ama bu şiddette değildi . Dün gece dedim herhalde doğum yapıcam . Şuanda da devam ediyor ama dün gecekisi gibi değil. Size de geçmiş olsun . Sıcak duşu yapacağım. Siz kaçıncı haftadasınız
Gizem97 marysmom 36. Haftada yım ben canım böbrek ağrısı zor, buscopan içiyorum bende elimden geldiğince idare etmeye çalışıyorum çok artarsa yine de kadın doğum doktorunla paylaş gerekirse üroloji bölümü bi görür en azından çok geçmiş olsun 🙏
marysmom Yarın kendi doktoruma kontrolüm var ama zamanla ağrı artacak diye de korkuyorum. Doktor bana bunu beş kategoriye ayırırsak sen 2. Desin. 2 de ben böyle ağrı yaşıyorsam ilerlerse nasıl olur bilemiyorum korkuyorum daha doğuma da çok var 😞
Nnuurrr marysmom benim geçirdiğim ağır bi enfeksiyon vardı ilk önce böbrek gerilemesi yaşadım daha sonra hamile olduktan sonra genişleme olduğunu öğrendim