sevda_ak gıcırmadası dışında beğendim ya sallama aparatı vardı ama oğlumu ayağımda salladım gece de sallamadan uyuyodu 3 yaşına girecek birkaç ay önce oğlum sağolsun içinde çakmakla oynarken yaktı beşiği filesi filan yandı gene Allah korudu yanmaya başlayınca çıkmış hemen beşikten 2. Bebeğime de ilk 6 ay belki kullanabilirim üst katı olduğu için alt kat yanık kullanamam 🙄 anne yanı alsam oda uzun gitmez park beşik en azından ağır değil yer kaplamıyo