Sare_amine Detaylidan sonra kendi doktorum bana da randevu alirsin kontrole dedi.. yani detaylida zaten muayene de olmus olmuyor muyuz neden tekrar randevu al dedi benim doktorum soramadim… sizin nasil oldu acaba
plakayerli Sare_amine bana detaylının sonuçlarının fotosunu at dedi attım bir ay sonraya randevu verdi
byzza16 Sare_amine bana doktorum kayıt açtır ama ücret ödeme zaten bugün muayene oldun detayli da ben sadece rapora bakıp bilgi vericem demişti bana. Her doktorun yöntemi farklı tabi ama
dlnyny Sare_amine detaylıdan çıkınca bana gel kızlar sana sonuç sırası verecek demişti öyle de oldu sonucumu gösterdim çıktım 1 ay sonrasına randevu almamı söyledi
[silindi] Bana tam detaylının olduğu haftaya tarih vermişti detaylıya gidince ona gitmedim iptal ettim bir sonraki ay gidişimde çok iyi yapmışsın boşuna para ödememekle zaten detaylıda bakmışlar dedi