Alara005 endişelenicek bir şey var mı bilemedim aynı şekilde 16+5 im bu haftaya kadar gebeliğimin en başından kabızım ve kullandığım demir ilaçları bunu daha da kötü etkiliyor bende ilaç içmeden yiyeceklerle dengelemeye çalışıyorum kayısıyı suya yatırmak falan filan yani kabızlık kadar ishalde normal geliyor bana ama endişenizi anlayabiliyorum🙏🌸