35.haftalık hamileyim dün gece sol göğsümde bi ağrıyla başlayan ağrı karnımın sol tarafı ve sol kasığıma kadar indi. Yürütmedi ve uzanırken bile uzun zaman sürdü. Sıcak duş aldıktan sonra biraz dindi ve uyumuşum. Neden olur normalmidir tecrübeli anneler