Ya yeni görüyorum ama yazmak istedim. Ben gebeliğimin ilk ayında oldum ve aşırı derecede arttı heryerim kabardı kalıntıdan duramıyordum nefes bilenalamaz hale geldim en son bi cildiyeye göründüm bebeğe zararı olmaycak bi hap verdş onu bitirdim ve birkaç iğne verdş onları oldum tabi kadın doğumcumun onayını aldım önce. Aşırı iyi geldi hemen kesti diyebilirim. Normalde alerjik astım hastasıyım zaten gebelik boyunca bebeğime zarar vermeycek hafif bi alerji ilacı kullanabildim. 37.haftadayız çok şükür iyiyiz 🙏🏻🥰 devam ediyorda bir cildiyeciye gözükmende fayda var canım