Dilek0809 Bugün tam 24+0 doktorumdan gerekli belgeyi alacağım sadece bu belgeyi okula vermem yeterli mi, dilekçe de yazıyor muyuz? İdaremin bir bilgisi yok eksik bir şey olsun istemiyorum sizler nasıl verdiniz yanıtlarsanız sevinirim🌸
BirMuallime Dilek0809 canım ben belgeyi aldım bir de dilekçe yazdım verdim başka bi şey yapmana gerek yok
Demirtugba12 Dilek0809 hangi ildesiniz acaba her ilde uygulanmıyormuş sanırım valiliğin yada kurumun insiyatifindeymiş galiba
Dilek0809 Demirtugba12 bir süredir heyet raporluyum zaten kurumum yerime ücretli öğretmen aldı benden çoktan vazgeçtiler hocam itiraz etmiyorlar ama ben resmî olsun diye eksik bir şey olsun istemiyorum
Cnskrdmr Valiliği arayın yine de siz kendi iş yerinizdekilerin itiraz etme olasılığına karşı. İtiraz ederlerse valilikle görüşün dersiniz sonuçta il amirine karşı çıkılmaz
Dilek0809 Cnskrdmr kurumum itiraz etmiyor sadece bilgisi yok sordum yeterli mi sadece belge diye siz bi araştırın hocam dediler ben de sizlere sorayım dedim
Dilek0809 haticeD08 belgeyi alıp gideyim gerekirse dilekçemi de yazarım pek bilgisi yok benim idaremin ben de biraz garanticiyim riske atmak istemedim
Taze_gebe Dilek0809 canım 24 haftalık gebeliğe dair doktor raporu ektedir şu şu genelgeye göre idari iznimi kullanabilmem hususunda diye bir dilekçe ile verebilirsin raporunu