feyza0107 Iyi gunler. Hayırlı ramazanlar. 6 haftalık hamileyim ve bugün kontrole gittim. Doktorum kalp sesi için henüz erken dedi. Ama okuduğum heryerde 5.haftadan sonra duyulur yazıyor. Çok tedirginim. Siz kaçıncı haftada duymustunuz
Hilal-95 feyza0107 çok yaşayan bar bu durumu korkmayın idrarınız sıkışık gidin doktorum bana öyle sölemişti
_Aysgll_ Ben 5+4 te duydum. Ama öncekini 8. Haftada duymuştum. Her gebelikte degisiyo canım içini ferah tut
MerveSglk95 feyza0107 6 hafta 3 günlükken duymuştum ben ama ultrason cihazı bıle farklılık gösteriyor
Selinbati feyza0107 6. Haftamizda duymustuk bizde eşim göreve gidicekti doktora rica etmistik ama daha tam böyle suanki gibi atmıyordu daha yeni basladigi için pek dinletmeyi tercih etmiyorlar canım
Buketkucuk feyza0107 ben 6+3 gibi duymuştum her gebelik bir değildir ama doktorunuz doğru söylemiş 7.haftada duyulan bile var çünkü
Petyynut Tedirgin olmayın ben de 6+0′da gittim zaten amacım kalp değil kese ve bebek kontrolüydü doktorum ben seyirme şeklinde kalp atışı aldım haftaya inşallah size de dinletirim şu an erken dedi
mucizemsin-21 feyza0107 5+2 de kese gözüktü 6+2 de bebek bile yoktu bende tam 7+2 de kalp atışımız oluşmuştı ama dinletmedi doktorum 3. Aya kadar zararlı diye canım normal bi durum bende senin gibi çok takmıştım stres yapma haftaya duyarsın İnşALLAH 🥰