ecemmp- Merhaba kizlar biz bugun 24 haftalik olduk cok sukur gecen hafta hastaneye gittim cok sukur hersey yolunda dedi doktor ama ben ilk 21 de bebek hareketlerini hisstemeye basladim 4 gun disardan bile hissediyorum 1 hafta hic hissedemiyorum normal mi bu
Senemunlu ecemmp- duzenli degil bu zamanlar , 28den sonra duzene girer. Tatli yiyip sola dogru yatin biraz dinleyn eger supheniz varsa doktora danisin iciniz rahat eetsn
Adige60 ecemmp- normalmiş canım bebeğin pozisyonuna göre bu haftalarda bazen çok bazen daha az hissedilir dedi doktorum
Dilek0809 ecemmp- merhaba ben de bugün tam 24 haftalık oldum doktorum bana hep 28-30lara kadar düzen beklemiyoruz panik olma diyor ama 1 hafta çok uzun geldi bana yani bence bir şey olmasa bile gidip bi içini rahatlat derim bebeğin pozisyonu falan değişmiştir muhtemelen ama bence gitmekte fayda var 😊
ecemmp- Adige60 yaa tesekkur ederim arada icimde birsey patliyormus gibi oluyor acaba arkasını mi dondu diyorum bende
Adige60 ecemmp- birde benimki sola yatıncadan çok ayaklarımı karnıma doğru çekince veya yastık koyup yukseltince hareketleniyor siz zamanla doğru hareketi bulursunuz zaten sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 🌸
Dilek0809 ecemmp- panik olun diye değil her zaman tedbirli olmakta fayda vardır yine de siz bilirsiniz tabiki ben kendi düşüncemi yazdım
ecemmp- Senemunlu ah cok sukur biraz nazli bizim bebisler heralde rabbim saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤲
gulsahgul26 28e kadar düzensiz hareketler o yüzden normaldir endişelenip bebeğide kendinide strese sokma