Melek- Hanımlar merhaba gebeliğimin son ayındayım ve gebeliğimden beri ilk defa dün bir şeye çok üzüldüm ve bebeğim çok strese girdi karnım sertleşti ve acıyor, nasıl sakinleştirebilirim fikir olan var mı?
metehaninannesiii Melek- çikolata ye canım birde onunla konuş karnını sev böyle onunla ilgili hayallerini anlat seninle bunları yapicam de hareketli müzik ac biraz dans et hemen eski haline gelir komik videolara bak gülersen kahkaha atarsan hisseder
Aiska Melek- dokunma karnina canim asagida oksa sev yazmislar ama dokundukca daha da sertlesiyor. Sen uzan yan uste ama. Dinlen derin derin nefes al ver. Komik videolara falan bak. Aksamlar yatmazdan once hava al oyle uyu. Bende de oluyo bunlari yapinca geciyo
Melek- metehaninannesiii Aiska okuldayım çalışıyorum inşallah Eve gidince yapayım teşekkür ederim hanımlar