Arkadaşlar ben dün de post açmıştım. Dün sabah kırmızı lekelenmem oldu peçeteye sildikçe geliyordu acile geldim yatış yapıldı.bu hastanede kendi doktorum tayin oldu gitti acilde başka bir doktor denk geldi. Kanamama bakıldı nst bağlanıyor başka ne bi ilaç ne başka bi şey yok. bat 31 hafta bebek 33le uyumlu gebelik şekerim de var sabah pıhtı şeklinde kanama geldi önceki doktorum olsa şimdi progestan falan vermişti ama bunda o da yok sizde böyle oldu mu nasıl tedavi uygulandı yardımcı olur musunuz. Az önce doktor geldi kanaman devam ediyor açılma olur diye seni burda tutuyoruz dedi ama sadece nst girip çıkıyorum