Kızlar 35+6 haftalik hamileyim. Üç gündür boğazım berbat halde ama kimseyle görüşmedim ve eve gelen insanlardan kimse hasta degil sadece yigenim biraz öksürüyordu simdi benim öksürük ve boğaz agrim fena durumda ayıptır söylemesi ishalimde. İlaç kullanamıyorum napcam ben?