Mihri-musta
Ben gittim çapa da oturuyorum görmek istedim açıkcası o nedenle. Halime sarı ya gittim ama allah onu onun gibilerle karsılastırsın. Ayrıca çok pisti ortam. Dr un dediği muayene için hangi dr a gidersen git burada 9ay boyunca seni muayene eden dr doğumuna girmez. Kim varsa doğumhanede o dr doğumunu yapar. Tavrı falan da çok çirkindi.