Betll_72 bir de işin bu boyutu var burda bir anne başlık açmıştı ülkü koyayım mi diye adı ülkü olan arkadaşıma sormuştum hayatım boyunca siyasi sorular sordular bana demişti. Asla tavsiye etmem demişti 🤷🏻♀️ bu da öyle bir isim. Elbette ecdad ismi koymak çok güzel ama biz ileriyi düşünmek zorundayız