Bak bende 32 haftalık hamileyim yarın 33 olacağım
Hafif su gibi akıntı olduğunu hissettim doktor su öyle az az gelmez bi anda da azalmaz dedi içim rahat yani o konuda
Hareketleri nasıl bebeğin ? Güzel hareket ediyorsa bi problem yoktur iyi düşün iyi olsun aynı devam et herşeye üzülme ağlama sıkma canını
Bazı hastanelerde bazı doktorlar gelen tüm hastalara rutin aynı tahlilleri istiyor bi şey olsa da Olmasa da
Bak bende sağlıkçıyım içim rahat yani bu konuda