nurkse Kızlar bu gece acayip Bi ağrıyla uyandım çok kötüydü hem kasıkta hem rahimde hemde belim de, ne yapsam geçmedi. Sizde de oluyormuydu. Benim omur iliğime yakın Bi kemik kırılmıştı geçen sene yoksa onu hamilelik mi tetikledi diyorum 😞
Elcnbykckr nurkse canım ben baska soru sorucam sana ama adet tarihine göre 4haftalığım bende ama ben daha doktora gitmedim sen kadın doğuma nezaman gittin cevremdeki herkes gitsen bile doktor Göreme diyor
Ilkayy nurkse ilk hamile kaldığımda benimde öyle şiddetli ağrım vardı sabaha kadar uyumamıştım ağrıdan çocuk yerleştiği icin oluyor
nurkse Elcnbykckr ben de daha gitmedim. Normalde çarşamba günü gel dedi yani bu hafta. Ama ben gitmiycem 1 hafta daha bekliycem haftaya pazartesi günü gidicem.
minikkmelek Elcnbykckr bence bir doktora görünün erken dönemde dr a gtmek gerekir eger bebek rahme degılde tüplere veya farklı bır yere tutunmuşsa önlem alınabilmesi için ilk ögrendiğiniz anda kontrol önlem almak için çok önemli 👌
minikkmelek Elcnbykckr drlar kaset testte ve kanda pozıtıflıgı gorunce tutunma yerini görmek için muayene öneriyorlar. sağlıklıksız gebelıklerin erken önlemi için . sağlıklı bir gebelıkse zaten haftayada gıtsen olur keseyi görursun. ama dedıgım gıbı işte bız kendımız anlayamadıgımız için sağlıklımı diye erkenden uzmana görunmekte fayda var. benımkı sadece nacızane bir tavsiye.
Elcnbykckr minikkmelek ben bu gün gittim daha cok erken olduğu icin hiç bisey göremedi doktor betanın yükselmesi gerekiyormuş