Berivanktce hep insanların baskılaması bunlar. Doğal seleksiyon doğada her dişi doğurgan. Böyle yaratılmışız ve o güç var bizde. Avrupada böyle bizdeki gibi bişi yok doğuma bile tek gidiyorlar sezeryan yok, doğurup çıkıyorlar. Biz abartıyoruz herşeyi. Dua edeceğiz rabbime kolaylaştırsın o kdr. Gerisi boş lakırdı.