Kızlar ya ben 21 haftalık hamileyim en başından beri yani hissetmeye başladığımdan beri bebeklerim karnımda yumru gibi oluyo dışardan da belli oluyor doktoruma söyledim normal bebek hareketleri onlar dedi ama ben internet baktım kasılma falan yaziyo korktum ☹️ böyle bı durum yaşayan varmı normalmi