gunduzx2 perşembe günü bir yaşına girecek kızım ve 38 haftalık hamileyim🙈 bende emzirdim vitamin kullandım sonra çok halsiz kaldım baş dönmeleri nefes darlığı yaşadığım için kestim ama ara arada emzirmekten vazgeçmedim🐣 hiip’in devam sütünü kullanıyordum organik diye sonradan araştırmalarım sonucu içinde L-sistein yani domuz ve insan kılı olduğunu okudum ve bıraktım inek sütünü sulandırıp verdim çok şükür herhangi bir sorunla karşılaşmadım🌸