Sezaryenden sonra diğer gün takmaya başladım. Doktorum hemen takmamı söyledi. Hiç göbek kalmadı. Medikal karın korsesi kullandım. Karın indikçe daraltıyorsun. Ayrıca korsede şu yararı da gördün. Karnın sallanmasına izin vermediği için ağrı da olmuyor.