Kızlar kasılma dediğiniz ne oluyor ? Bebeğin bir yere toplanıp karnın sertleşmesi mi ? Bu normal bir şey değil mi ki ? Benim bebek 25. Haftadan beridir falan toplanıyor ve karnım sertleşiyor cünkü bu şekilde. Suan 32. Haftadayım hala arada olur hergün olmasa da. Mesela bugun cok sertleşti toplandı bu kasılma mı oluyor anormal bi durum mu bu ? Geçen hafta muayenede doktoruma da bahsettim bunlar kasılma vs gbi bir şey söylemedi