Yine yeniden happymom’lu oldum. 4+3 ten selamlar herkeseee😍😍😍 bir oğlum var 20 aylık , kızım olsun çok isterim Allah hayırlısını versin . kızlar merak ediyorum sizinde etrafınızda hamileliğinizi söylediğinizde cinsiyet tahmininde bulunup ve ben bugüne kadar hep doğru tahmin ettim diyen birileri var mı? İddialarına güvenip yanılan arkadaşlarınız oldu mu hiç ? Daha söylediğim 5 kişinin 4′ü tahminde bulundu ve hepsi de bugüne kadar tahminlerni tutturmuşmuşlar 😍Allah hayırlısını versin, hepimiz sağşıkla alalım kucağımıza inşallah