_glc1991 Ayrıntılı ultrasonda 8 üst sınır çıktı, hep fazlaydı düşmedi. Şeker yükleme yapıldı şeker de çıkmadı. Bi sebep olmaksızın da olabiliyormuş, yada bebeğiniz iriyse de olabiliyormuş, doktorumun bana yaptığı açıklama bu şekilde. Bi tık daha özenli geçirin günlerinizi, kendinizi pek yormadan. 38+3üz bugün daha 38 hafta kontrolünde yeni normale dönmeye başladı, o da doğum yaklaştığı için malum 😇 ama öncesinde düştü diyen arkadaşları da okudum. Endişelenmeyin, şekeriniz olmadıktan sonra korkulacak bi durum yok. Tedbir olarak doktorunuz gerekli görürse bi kaç takviye de kullandıracaktır. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah miniğinizi 🌺