Murvetdundar Merhaba hamisler 16+6 haftaligim son yakarım yaza denk geliyo doğum basıp olusa Eylül 26 yaz sıcani hiç sevmiyorum nefesim kesilicek gibi oluyo bazen yaz kış terleyen biriyim ve çok kayiriyirum nasıl yaparım nasıl geçer diye var mı önerileriniz 😊
icedearth Murvetdundar valla klimanın karşısında yatıcam ben galiba sıcağı aynı şekilde hiç sevmiyorum ve klima da çarpmaz beni hiç işim de evden bilgisayardan zaten