Nurcannnnnnn Merhaba kızlar aranızda avukat olan var mı. Bebeğimin ismini değiştirmek istiyorum bilgisi olan bilgi vereblrmi
Ozge20ulu Nurcannnnnnn öyle oluyomu harf hatası falan olunca duzeltirebiliyorsun diye biliyorum , merak ettim doğrusu ne acaba
Nurcannnnnnn Atesmom eşimin ısrarı ile kayınpederimin ismini de verdik ama benm verdiğim ismi söylemek istemiyorlar beğenmedikleri için kulağında kayınpedermn ismi kalacak diye korkuyorum
Atesmom Nurcannnnnnn bende öyle yaptım 2 isim sen hangisini kullanırsan ona alışır herkesi de sürekli uyar
Nurcannnnnnn Atesmom uyarmaktan bıktım artık onların yüzünden bende isime ısınamadım halbuki çok severek koymuştum oğluma ismi ile seslenmiyorum resmen.
Alyalin Bir arkadaşım da aynı bu sebeple bebeğinin ismi için başvuruda bulundu canım ama isim degistirme değil istenmeyen ismi sildirebiliyorsun isim değiştirme çok zor
Nurcannnnnnn Alyalin canım sildirirsem eğer eşim babasının ismini sildirtmez çünkü eşim 7 yaşındaylen vefat etmiş bende kendi verdiğim ismi sildirtirsem sadece kayınpederin ismi kalmış olur. Of ya bu devlet sistemi de çok zor vallahi
T_nisaa Nurcannnnnnn kayınpederiniz hayatta değilmiş madem eşinizin hatrına ses etmeyin yaşıyor olsaydı farklı olurdu belki ama bı isim konulmuş artık 😪
Nurcannnnnnn WmonallissA hayır ikisi değil kuzey ismini değiştirmek istiyorum yine iki isim olacak fakat kuzey değişecek sadece bir de ücreti nedir
WmonallissA Nurcannnnnnn bir defaya mahsus değiştirilir diyor, iki tanık lazımmış, sadece bir dilekçeyle değiştirilir diyor
Nurcannnnnnn Askiletotomsu Burhan duracak kuzey değişecek. Eşim babasını çok küçük yaşta kaybetmiş onu sldrmez bende silelim diyemem