Ben hamileliğimin 4 ayından beri bacak egzersizleri squat ve yürüyüş yapıyorum. Belim rahatsız normal doğum olmayacak maalesef ama bacaklarım güçlendiği için 29. Haftadayım, hala ileri düzey bel ağrısı yaşamadım. Amaç da zaten bacaklarımın kuvvetlenip ağırlığı taşımasıydı. Faydasını gördüm.