BurcuArslan Merhabalar 11+2 haftaligim 2 gündür gözüm çıkacakmış gibi başım ağrıyor bol su iciyorum dinleniyorum duş yapıyorum geçmiyor en son ertesi gün dayanamayıp parol içtim 1 saat yatıştırdı tekrar başladı bir onerisi olan varmı nabicam bu ağrıyla
Mervuras26 BurcuArslan geçmiş olsun . Bazen horman kaynaklı olabiliyor . Bende çok yaşıyorum 35. Haftadayım bugün geçmeyen bir baş ağrım var mesela hala ağrıyor . Koronaya da dikkat etmek lazım. Bende tat ve koku kaybından sonra belirtisi geçmeyen baş ağrısıydı ama migren gibi vs değil çok farklı bir ağrı bir hafta aralıksız gece gündüz geçmedi .
KkSedakaya BurcuArslan ilk haftalarda bende çok yaşadım. Doktorum her ağrıda mutlaka tansiyonuna bak dedi. Normal çıktı hep. Aç bırakma kendini uzun süre şekerin düşerse de başağrısı yapar dedi. Gerçekten aksam yemeklerini erken yiyoruz. Sonrasında da birşey yemediğim zamanlarda başağrım olduğunu gördüm. Belki seninde öyle birşey olabilirmi.
BurcuArslan Mervuras26 allah kolaylık versin ben bir bardak suya okuyorum ayet-el kürsü fatiha felak nas iciyorum birazınıza başıma döküyorum biraz rahatlattı sanki
Zeynep_03 @BurcuArslan cnm ersağın bir ürünü var masaj kremi bende tavsiye üzerine aldım aynı vikis gibi mentollü migren acılarına bire bir senin başının ağrısına da iyi gelir inşallah