Ozge5500 daha doğum yapmadım ama mümkün değil icemem ben küçük hap bile yutamiyorum. Komik gibi gözüküyor ama ciddi bı problem bu. Daha önce kasık fıtığı ameliyatı oldum doktorum ilaç yutamadigimi biliyordu. Bana hiç bı şekilde ameliyattan sonra ne ağrı kesici ne de antibiyotik yazdı düşün yani 10 gün dikislerim acıdı kalkamadım yerimden ama içmedim. Hastanede iğne yaptırabilirsin antibiyotik cnm yada dediğim gibi suda eritilen çok hap var. Geçmiş olsun 🙏☺️