Ummuhanaumen benim normalde olsa yani bebegimin başı doğum pozisyonunda olsaydı yine sezeryan olacaktım ve , 39 haftaya gün vermişlerdi bana 25 nisan olacaktı ama işte nasip kısmet suyumuz gelince 22 martta makat gelişli olarak sezeryan oldum 39 ,haftada alıyorlar büyük ihtimal sizide doğuma alırlar gittiğinizde beklemezler