Ben ilk gebeliğimde kolestaz geçirdim canım. Bütün vücudum kaşınıyordu safra asidi testin yüksek çıktıysa muhtemelen gebelik kolestazı vardır. Ama şöyle bir durum var kolestaz oldugum için 37nci haftada doğum yaptım. Normal doğum oldu çok şükür ama 37den sonra doğum istiyorsan imza attırıyolar bebek için risk oldugundan dolayı. Merak ettiğin birsey varsa sorabilirsin